HomeNoutatiSfaturi pentru cresterea rentabilitatii unei companii

Sfaturi pentru cresterea rentabilitatii unei companii

Rafturi Metalice
2021-11-27

 

Sfaturi pentru creșterea rentabilității unei companii

 

Profitabilitatea companiei dvs., înțelegând prin acest concept, proporția care există între resursele care sunt investite în funcționarea acesteia în comparație cu beneficiile și / sau profiturile obținute este un indicator esențial în momentul analizării situației financiare a companiei, precum și evaluarea calității modului de gestionare administrativă a acesteia.

 

Pentru a cunoaște în profunzime sănătatea financiară a companiei, este esențial să aveți informații despre situațiile financiare actualizate și să cunoașteți statutul fiecăruia dintre indicatorii-cheie ai afacerii dvs., pentru a ști în ce investiți și dacă această investiție este profitabilă.

 

Sfaturi privind creșterea rentabilității

 

Compania dvs. poate atinge obiectivele de afaceri dacă se bazează pe informație strategică care îi permite o dezvoltare controlată și accelerată. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să ridicați nivelul rentabilității companiei dvs.

 

Mențineți un control adecvat al cheltuielilor

 

Controlul cheltuielilor dvs. are avantajul că fiecare ban pe care îl economisiți inteligent va deveni un ban suplimentar care se va transforma în profit. În acest scop, vă va fi foarte bine să elaborați o situație privind fluxul de numerar lunar, în care veți putea analiza pe ce se cheltuie cel mai mult în compania dvs. și cum puteți face ajustări care să vă permită să fiți mai eficienți.

 

În mod similar, se recomandă să elaborați bugete, cu care ajutorul cărora vă veți monitoriza periodic cheltuielile, verificând dacă este urmată politica definită pentru acestea de fiecare dintre managerii dvs.

 

Gestionați eficient inventarul

 

Administrarea corectă a stocurilor dvs. este unul dintre factorii cheie care afectează performanța bună a companiilor și, prin urmare, creșterea profiturilor. Este esențial ca societatea să aibă un inventar bine gestionat și controlat, astfel încât să nu genereze costuri inutile.

Managementul inventarului este compus din controlul și planificarea acestuia. În termeni generali este vorba despre înțelegerea a trei factori importanți:

 

- Cât de des ar trebui să se determine nivelul inventarului pentru fiecare element?

- Când ar trebui să fie plasată o comandă la furnizor?

- Care este cantitatea optimă care trebuie comandată?

 

Monitorizarea și controlul stocurilor trebuie să reprezinte o activitate principală în compania dvs., deoarece o vizibilitate fiabilă a acesteia poate contribui la luarea unor decizii mai bune. Prin urmare, o astfel de activitate joacă un rol important în oferirea unor servicii mai bune clienților.

 

Analizați profitabilitatea portofoliului de clienți

 

Dacă compania pune accent pe serviciile oferite clienților, acesta este unul dintre obiectivele pe care trebuie să se țină cont. Actuala piață este extrem de competitivă și concentrarea asupra clientului poate fi un avantaj foarte important și durabil.

 

O modalitate de a ști care clienți generează cele mai multe profituri este printr-o analiză actuală și potențială a profitabilității, în care veți identifica în ce clienți este convenabil să investiți mai multe eforturi, deoarece acestea vor avea un impact mai mare asupra rentabilității, astfel va fi convenabil să îi păstrați și să îi fidelizați. Încercați să aveți toate informațiile posibile ale clienților dvs., datorită acestor informații puteți crea promoții și oferte de produse și / sau servicii care vor genera mai multă valoare pentru clientul dvs. curent.

 

Creșteți achizițiile de produs și / sau serviciu

 

Când scopul este creșterea vânzărilor, în general se merge pe ideea extinderii numărul clienților existenți pentru a crește încasările. Cu toate acestea, fiecare client nou reprezintă un cost semnificativ pentru companie, deoarece este necesar să faceți o investiție pentru a-i căuta și oferi serviciile dvs.

 

Toți clienții pe care compania îi are și care realizează o re-achiziție, au un cost mult mai mic și oferă mai multe profituri, prin urmare, sunt mai profitabili. De asemenea, dacă considerați că o persoană face re-achiziții deoarece este mulțumită de companie, atunci această persoană poate fi în viitorul apropiat o referință și un promotor al mărcii dvs., ceea ce este foarte bine, deoarece veți avea parte de noi clienți la un cost mai mic decât dacă i-ați fi găsit prin propriile dvs. mijloace.

 

După cum puteți vedea pentru a crea profitabilitate, este important să vă concentrați pe oferirea unui produs sau serviciu de înaltă calitate clienților dvs., care vor oferi valoare adăugată. Pentru a vă îmbunătăți profitabilitatea, compania dvs. trebuie să se concentreze pe oferirea de servicii de calitate cu scopul de a ajuta cu adevărat clienții.

 

Tehnologia ca aliat

 

Un factor cheie pentru rentabilitatea companiei dvs. este integrarea informațiilor pentru a lua decizii precise și la timp, pentru a evita reprocesarea și pentru a minimiza marja de eroare la introducerea și gestionarea datelor și a indicatorilor importanți pentru operațiunile de afaceri. Soluțiile tehnologice joacă un rol important în această problemă prin optimizarea proceselor interne și economisirea costurilor, astfel transformând compania într-una mai eficientă atât în ceea ce privește ​​utilizarea capitalului, cât și a resurselor umane.

 

Utilizați instrumente care vă permit să maximizați potențialul afacerii dvs. pentru a vă concentra eforturile asupra activităților care generează cu adevărat o valoare. Astfel veți putea planifica mai eficient atingerea obiectivelor strategice.

 

 

Copyright © Frameworks SRL

Despre FRAMEWORKS SRL

Frameworks SRL cu o experienta de peste 10 ani, comercializează și livrează la nivel național o gamă largă de rafturi metalice magazin, rafturi industriale de paleti, rafturi depozitare pentru marfa usoara, rafturi arhivare, masa casa de marcat, porti de acces magazin, schele mobile din aluminiu, scari mobile cu platforma si accesorii pentru magazine alimentare sau spatii comerciale, produse de calitate superioara cu design modern, inovativ, fabricate conform standardelor europene.


FRAMEWORKS SRL
CUI: 17523870, Reg. Com. J40/7764/2005, Bucuresti
 

Showroom & Depozit
Sos. Bucuresti-Urziceni nr.14A,
Afumați, Ilfov (Complex Doraly)
 

Program de lucru
luni-vineri: 08:30–17:00
sâmbătă-duminică: Închis

Stimați vizitatori, daca nu reusiti sa ne contactati telefonic va rugam folositi formularul de contact si vom reveni noi in cel mai scurt timp!
Facebook Instagram Pinterest Twitter Vimeo Youtube
Newsletter
Fii la curent cu noutățile și promoțiile, înscriindu-te la newsletter-ul nostru.
Copyright © 2005-2022 Frameworks SRL | CUI: 17523870, Reg. Com.J40/7764/2005
Rafturi online | Your business partner
Inchide X
Telefon
Email
WhatsApp
Cosul meu