Accesorii pentru RETAIL

Home » Accesorii pentru RETAIL

Transport gratuit in toata Romania la rafturi, echipamente si accesorii pentru magazine!

Selecție de accesorii potrivite pentru orice tip de rafturi magazine, magazine de haine. Agatatori metalice, accesorii mobilier magazine, accesorii magazine, panouri perforate, mobilier magazine, cosuri din plastic cu maneri pentru cumparaturi, cosuri din sarma pentru promotii, sine de pret autoadezive.

Accesorii magazin&supermarket
Accesorii magazin, rafturi magazin. Selecție de accesorii potrivite pentru orice tip de rafturi si magazine.
Accesorii HoReCa
Accesorii HoReCa, rame plastice, rame din lemn natur, rama din aluminiu, tabla de scris, markere profesionale.
Display-uri de expunere produse
Display-uri de expunere,sisteme de afisaj, rame plastice, rama din aluminiu, tabla de scris, markere profesionale.
Abonare
Newsletter
Showroom de prezentare
Sos. Bucuresti-Urziceni nr.14, Afumati, ILFOV
Comenzi si Informatii
Tel.: 0786.537.000
Rafturi Metalice, Raft Metalic MOBECH
22 / iul
Rafturile  depozitare MIDI RACK PROFI cu polite metalice sunt structuri modulare, proiectate pentru incaperile interioare si pentru depozitare. Ele sunt realizate cu un profil metalic, pe suprafata caruia sunt fixate rafturi. Rack-urile cu polite metalice sunt la cerere in depozite cu o cantitate mare de bunuri si unde este necesara depozitarea organizata.
Finanțarea produselor prin GRENKE fără AVANS!
21 / iul
FRAMEWORKS ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere pe termen lung.

Avans 0% Perioada contract: 18-60 de luni Comision de administrare: 1%, minim 50 de euro, se plateste o singura data la semnarea contractului
Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
14 / oct
O expunere atractivă a produselor trebuie să îi facă pe oameni să se oprească și să le atragă atenția. Apoi, trebuie să le trezească nevoia sau dorința de a cumpăra produsul. În al treilea rând, expunerea trebuie să determine clientul să vrea ca produsul expus să îi aparțină. În cele din urmă, trebuie să declanșeze o acțiune, adică clientul trebuie să ia produsul și să-l cumpere.
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2020 FrameWorks
Web design by Royalty