Sina de pret autoadeziva transparenta 39*1000
 
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta
Sina de pret autoadeziva transparenta

Sina de pret autoadeziva transparenta 39*1000

 
 

Sina de pret (reglete de pret, portpret) autoadeziva transparenta 39/1000 pentru rafturile de magazin sau depozitare, material flexibil si extra rezistent în timp la uzură.

 

Dimensiuni: 1000 x 40 mm, pentru etichete cu inaltime de max 39 mm.

 

Banda dublu adeziva transparenta de 12 mm latime.Sina de pret autoadeziva transparenta

 

 
 
Varianta
Cod
Specificatii
Dimensiuni
Țara de origine
Material
Culoare
Pret unitar
220.0190.132  
Sina de pret autoadeziva  
39*1000 mm  
Made in EU  
PVC flexibil  
Transparenta  
0.6

Important: Produsele sunt destinate exclusiv persoanelor juridice. Preturile produselor afisate pe site-ul rafturionline.ro sunt actuale si nu contin TVA.

Rafturi Metalice, Raft Metalic MOBECH
22 / iul
Rafturile  depozitare MIDI RACK PROFI cu polite metalice sunt structuri modulare, proiectate pentru incaperile interioare si pentru depozitare. Ele sunt realizate cu un profil metalic, pe suprafata caruia sunt fixate rafturi. Rack-urile cu polite metalice sunt la cerere in depozite cu o cantitate mare de bunuri si unde este necesara depozitarea organizata.
Finanțarea produselor prin GRENKE fără AVANS!
21 / iul
FRAMEWORKS ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere pe termen lung.

Avans 0% Perioada contract: 18-60 de luni Comision de administrare: 1%, minim 50 de euro, se plateste o singura data la semnarea contractului
Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
14 / oct
O expunere atractivă a produselor trebuie să îi facă pe oameni să se oprească și să le atragă atenția. Apoi, trebuie să le trezească nevoia sau dorința de a cumpăra produsul. În al treilea rând, expunerea trebuie să determine clientul să vrea ca produsul expus să îi aparțină. În cele din urmă, trebuie să declanșeze o acțiune, adică clientul trebuie să ia produsul și să-l cumpere.
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2020 FrameWorks
Web design by Royalty