Taburet plastic cu 2 trepte si roti
 
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti
Taburet plastic de 2 trepte cu roti

Taburet plastic cu 2 trepte si roti

 
 

•    Fabricat din plastic rezistent

•    Structura solida, sarcina max.=150 kg

•    Usor de montat

•    Suprafata anti alunecare

•    Baza caucicata anti-alunecare 

•    Usor de mutat datorita rotilor

•    Cei 3 roti cu autofranare-asigura imobilizarea scaunului cand se urca pe el

 

 
 
Varianta
Cod
Specificatii
Dimensiuni
Țara de origine
Material
Culoare
Pret unitar
MBC473785962  
Taburet plastic de 2 trepte cu roti  
Dimens. pachet : 450x455x240 mm  
Mobil, cu rotire de 360 grade  
Plastic rigid  
Gri  
33
Rafturi Metalice, Raft Metalic MOBECH
22 / iul
Rafturile  depozitare MIDI RACK PROFI cu polite metalice sunt structuri modulare, proiectate pentru incaperile interioare si pentru depozitare. Ele sunt realizate cu un profil metalic, pe suprafata caruia sunt fixate rafturi. Rack-urile cu polite metalice sunt la cerere in depozite cu o cantitate mare de bunuri si unde este necesara depozitarea organizata.
Finanțarea produselor prin GRENKE fără AVANS!
21 / iul
FRAMEWORKS ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere pe termen lung.

Avans 0% Perioada contract: 18-60 de luni Comision de administrare: 1%, minim 50 de euro, se plateste o singura data la semnarea contractului
Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
14 / oct
O expunere atractivă a produselor trebuie să îi facă pe oameni să se oprească și să le atragă atenția. Apoi, trebuie să le trezească nevoia sau dorința de a cumpăra produsul. În al treilea rând, expunerea trebuie să determine clientul să vrea ca produsul expus să îi aparțină. În cele din urmă, trebuie să declanșeze o acțiune, adică clientul trebuie să ia produsul și să-l cumpere.
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2020 FrameWorks
Web design by Royalty