0786.537.000 - 0762.128.833

Cum explotați capacitatea raftului pentru a evita confuzia din partea cumpărătorului

Home » Noutati » Cum explotați capacitatea raftului pentru a evita confuzia din partea cumpărătorului
rafturi metalice magazin
2019-05-12

Fiecare decizie individuală de planificare a spațiului pe care o luați afectează capacitatea raftului într-un fel sau altul. Poate fi la fel de mică ca și mărirea spațiului unui produs sau la fel de mare ca îndepărtarea unui produs de pe raft. Indiferent de motivul efectuării schimbării, fiecare va avea un impact semnificativ.

 

Când și de ce cumpărătorii devin confuzi

 

Dintr-un anumit punct de vedere, oferind clienților posibilitatea de a alege dintr-o mare varietate de produse, pare o idee grozavă. Și e. Este, de asemenea, un avantaj pentru dvs. dacă sunteți un comerciant  care încearcă să-și depășească concurenții. Acestea fiind spuse, vine un moment în care toate aceste alegeri încep să lucreze împotriva dvs.

 

Este o problemă cunoscută sub numele de paralizie de decizie. În esență, apare atunci când clienții dvs. dispun de prea multe opțiuni și, prin urmare, nu pot lua o decizie fără să se simtă încurcați sau frustrați.

 

Desigur, pe raftul dvs. există doar un spațiu mare. Știind acest lucru, cei care așază marfa pe rafturile de tip gondolă se bazează pe congestie.

 

Dacă, de exemplu, ați dat fiecăruia dintre produsele dvs. pe planogramă un singur spațiu și ați descoperit că raftul dvs. este plin, procentul de congestie a gondolei va fi de 100%.

 

Nu ar trebui să încercați niciodată să aglomerați raftul, deoarece vor exista prea multe opțiuni și, astfel, va apărea paralizia deciziei sau confuzia cumpărătorilor, așa cum am menționat deja. De asemenea, așezând prea multe produse pe raft, îngreunați decizia de cumpărare a clienților.

 

Care este procentul ideal de congestie?

 

Deoarece o congestie ridicată a rafturilor poate contribui la apariția stării de confuzie și agitație, este important să stabiliți un procent ideal de congestie. Dar care este procentul ideal de congestie?

 

În esență, este vorba despre găsirea echilibrului dintre impactul vizual și gama de produse. În acest fel, raftul de tip gondolă  va fi, atât atrăgător din punct de vedere vizual, cât și suficient pentru a vă satisface clienții.

 

Acestea fiind spuse, depinde în mare măsură și de dimensiunea produselor vândute. Produsele dvs. mai mari pot fi congestionate în proporție de  până la 80%, în timp ce produsele dvs. mai mici ar face bine să fie congestionate mai puțin pe raft.

 

Și există și alți factori care joacă un rol important, inclusiv zilele dvs. de aprovizionare. Este vorba de zilele când planograma se află sub presiune (termen de aprovizionare scăzut), și vreți să decongestionați rafturile.

 

Iată ce trebuie să faceți pentru a gestiona capacitatea raftului într-un mod care va contribui la evitarea apariției confuziei cumpărătorilor și va crește vânzările.

 

Concentrați-vă pe crearea unui plan în ceea ce privește pardoseală

 

Când vine vorba de exploatarea capacității raftului, totul începe cu planul dvs.  legat de pardoseală.

 

De ce? Este destul de simplu: când vă planificați organizarea pardoselei, trebuie să oferiți fiecărei categorii spațiul potrivit pentru a vă asigura că funcționează la cel mai înalt nivel. Cantitatea de produse se calculează în funcție de o varietate de factori, cum ar fi numărul de vânzări, mișcarea unităților și profitul.

 

De exemplu, să presupunem că articolele pentru copii reprezintă 30% din vânzări, 25% din mișcarea dvs. de unitate și 35% din profitul dvs. Aceasta este în medie de 30%, astfel încât ar trebui să oferiți acestei categorii 30% din spațiul dvs. Puteți urma același principiu pentru toate categoriile dvs.

 

Acestea fiind spuse, ca parte a acestui lucru, este, de asemenea, recomandat să faceți o analiză pe categorii încrucișate. Analiza categoriei încrucișate este definită ca o "evaluare în două sau mai multe categorii pentru a explora punctele tari sau punctele slabe relative". Prin efectuarea unei astfel de evaluări, puteți analiza și compara fiecare categorie cu privire la vânzări, profituri și așa mai departe.

 

Cunoscând cifrele vânzărilor, veți putea stabili cât spațiu merită categoriile dvs. diferite.

 

Este important să rețineți că, dacă oferiți unei categorii greșite prea mult spațiu, consecințele nu vor fi deloc plăcute.

 

Pe de altă parte, dacă vă decideți să vă mențineți gama mică, risipiți spațiul din magazin. Rezultatul este că, în timp ce gama dvs. de categorii rămâne aceeași, va primi un spațiu mai mică. Congestia, apare în mod inevitabil. De asemenea, ați îngrămădi inutil celelalte categorii.

 

Este adevărat. Organizarea unui magazin nu este ușoară, dar atunci când poți primi sfaturi de la specialiști cu mare experiență în domeniu, totul pare mult mai simplu. Specialiștii Frameworks Srl sunt pregătiți să vă ofere cele mai bune rafturi metalice pentru magazin și cele mai bune sfaturi referitoare la acest subiect. Contactați-i, căci nu veți regreta!

 

 


Copyright © FRAMEWORKS SRL. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la FRAMEWORKS SRL în vigoare

Abonare
Newsletter
Showroom de prezentare
Sos. Bucuresti-Urziceni nr.14, Afumati, ILFOV
Comenzi si Informatii
Tel.: 0786.537.000
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2019 FrameWorks
Web design by Royalty