0786.537.000 - 0762.128.833
Raft de legume-fructe 225x125 cm
 
Raft de legume-fructe 225x125 cm
Raft de legume-fructe 225x125 cm
Raft Legume Fructe
Raft Legume Fructe
Raft de legume-fructe 225x125 cm
Raft de legume-fructe 225x125 cm
Ladita Verde Deschis
Ladita Verde Deschis

Raft de legume-fructe 225x125 cm

 
 

Raftul de legume fructe include o polita de baza 60 cm adancime, inca 3 polite reglabile de 60x125 cm, opritori frontal si montantul final (terminatie/al doilea picior). Laditele nu sunt incluse in pret. 

 

Referitor la amenajarea unui magazin alimentar, venim cu câteva sugestii:

 

Pentru un magazin alimentar cu o suprafață de până la 50 m², se recomandă de organizat un magazin alimentar cu auto-deservire. Dacă suprafața e până la 30 m², atunci va trebui să vă limitați la deservirea la tejghea.

 

Pentru un magazin cu auto-deservire, aveți grijă de proiectarea magazinului, pentru a nu crea labirinturi, cotituri sau alte dificultăți pentru clienți. De asemenea, ar fi bine să planificați schema de circulație a cumpărătorilor. 

 

O planificare ideală a magazinului presupune ca atunci când clientul intră în magazin, să-l vadă în întregime (desigur, această regulă nu este valabilă în cazul magazinelor amplasate pe suprafețe mari).

 

Pentru ca cumpărătorii să vadă toate produsele din magazin, chiar și cele de care nu are nevoie, rafturile și vitrinele cu produsele cele mai solicitate trebuie amplasate în diverse locuri ale magazinului, de exemplu; la produsele lactate, cele din carne, precum și pâine, produsele de cofetărie, etc.

 

 

 
 
Varianta
Cod
Tip raft
Inaltime
Lungime & Latime
Specificatii
Culoare
Pret unitar
LEG-125  
Raft de Legume fructe  
225 cm  
125x60 cm  
Metalic  
Verde Deschis + Alb  
150
Lad-60x40  
Ladita pentru legume si fructe  
13 cm  
60x40 cm  
Plastic  
Verde Deschis  
6

Produsele sunt destinate exclusiv persoanelor juridice. Preturile produselor afisate pe site-ul rafturionline.ro sunt actuale si nu contin TVA.

 

Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
14 / oct
O expunere atractivă a produselor trebuie să îi facă pe oameni să se oprească și să le atragă atenția. Apoi, trebuie să le trezească nevoia sau dorința de a cumpăra produsul. În al treilea rând, expunerea trebuie să determine clientul să vrea ca produsul expus să îi aparțină. În cele din urmă, trebuie să declanșeze o acțiune, adică clientul trebuie să ia produsul și să-l cumpere.
Rafturi depozitare, rafturi industriale pentru paleti
21 / apr
FrameWorks, este cea mai bună alegere din România pentru rafturi metalice industriale, rafturi depozitare, rafturi picking si rafturi arhivare. Alegând produsele de aici aveți garanția că vă vor ajuta spatiul dumneavoastră să funcționeze cât mai eficient și mai profitabil. Rezistență, durabilitate și siguranță sunt cele trei caracteristici ale rafturilor metalice de la Frameworks SRL.
Finanțarea produselor prin GRENKE în rate fixe, fără AVANS!
20 / ian
FRAMEWORKS ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere pe termen lung.

Avans 0% Perioada contract: 18-60 de luni Comision de administrare: 1%, minim 50 de euro, se plateste o singura data la semnarea contractului
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2019 FrameWorks
Web design by Royalty