Separatoare patrate pentru casa de marcat
 
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm
Separatoare patrate pentru casa de marcat 25x25 mm

Separatoare patrate pentru casa de marcat

 
 

Capacele de capăt sunt disponibile în culoarea neagra sau gri.

Buzunare tip U sunt disponibile ca accesoriu.

Permite schimbarea gratuită a materialelor publicitare în câteva secunde.

Materiale publicitare trebuie sa aiba grosimea de aproximativ 1 mm.

 

 

 
 
Varianta
Cod
Specificatii
Dimensiuni
Țara de origine
Material
Culoare
Pret unitar
250.0232.1  
Separator patrat pentru casa de marcat 25*25 mm cu capace negre  
29*29*310 mm  
Made in EU  
Aluminiu / Plastic  
Argintiu/Negru  
4.35
250.0232.2  
Separator patrat pentru casa de marcat 25*25 mm cu capace gri  
29*29*310 mm  
Made in EU  
Aluminiu/Plastic  
Argintiu/Gri  
4.35
226.0035.498  
Buzunar tip U pentru separator casa de marcat 25*25 mm  
297*64 mm  
Made in EU  
PVC rigid  
Antireflectiv  
0.78
Rafturi Metalice, Raft Metalic MOBECH
22 / iul
Rafturile  depozitare MIDI RACK PROFI cu polite metalice sunt structuri modulare, proiectate pentru incaperile interioare si pentru depozitare. Ele sunt realizate cu un profil metalic, pe suprafata caruia sunt fixate rafturi. Rack-urile cu polite metalice sunt la cerere in depozite cu o cantitate mare de bunuri si unde este necesara depozitarea organizata.
Finanțarea produselor prin GRENKE fără AVANS!
21 / iul
FRAMEWORKS ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere pe termen lung.

Avans 0% Perioada contract: 18-60 de luni Comision de administrare: 1%, minim 50 de euro, se plateste o singura data la semnarea contractului
Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
14 / oct
O expunere atractivă a produselor trebuie să îi facă pe oameni să se oprească și să le atragă atenția. Apoi, trebuie să le trezească nevoia sau dorința de a cumpăra produsul. În al treilea rând, expunerea trebuie să determine clientul să vrea ca produsul expus să îi aparțină. În cele din urmă, trebuie să declanșeze o acțiune, adică clientul trebuie să ia produsul și să-l cumpere.
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2021 FrameWorks
Web design by Royalty