SEAP - SICAP - eLICITATIE

Home » SEAP - SICAP - eLICITATIE
Suport clienti

SICAP - Info | Suntem prezenți cu produse din portofoliul nostru pe site-ul de achiziții publice www.e-licitatie.ro (SICAP / SEAP)

Ne găsiți la secțiunea operatori economici cu următoarele date de identificare:

 

Denumire participant – S.C. FRAMEWORKS S.R.L.​

SICAP SEAP RAFTURI METALICEOraș / Județ – Bucuresti/ Bucuresti

Cod Unic de Înregistrare - RO 17523870

Reg. Com. J40/7764/2005

Tip - Ofertant

 

Autoritățile contractante pot iniția cumpărări directe prin sistemul de achizitie publice. În cazul în care, în urma consultării paginii noastre web doriți să achiziționați și alte produse, care nu figurează pe site-ul de achiziție publice, vă adresăm rugămintea de ne contacta pentru oferte personalizate în funcție de cantitate și valoare.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați:

Telefon: 0786.537.000 - 0762.12.8833
e-mail: sales@frameworks.ro

 

Persoana de contact:

Sorin Dumitru / Georgiana Radu

 

Cont Trezoreria Statului Sector 6 Bucuresti:

RO29 TREZ 7065 069X XX00 5576

Abonare
Newsletter
Showroom de prezentare
Sos. Bucuresti-Urziceni nr.14, Afumati, ILFOV
Comenzi si Informatii
Tel.: 0786.537.000
Rafturi Metalice, Raft Metalic MOBECH
22 / iul
Rafturile  depozitare MIDI RACK PROFI cu polite metalice sunt structuri modulare, proiectate pentru incaperile interioare si pentru depozitare. Ele sunt realizate cu un profil metalic, pe suprafata caruia sunt fixate rafturi. Rack-urile cu polite metalice sunt la cerere in depozite cu o cantitate mare de bunuri si unde este necesara depozitarea organizata.
Finanțarea produselor prin GRENKE fără AVANS!
21 / iul
FRAMEWORKS ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere pe termen lung.

Avans 0% Perioada contract: 18-60 de luni Comision de administrare: 1%, minim 50 de euro, se plateste o singura data la semnarea contractului
Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
14 / oct
O expunere atractivă a produselor trebuie să îi facă pe oameni să se oprească și să le atragă atenția. Apoi, trebuie să le trezească nevoia sau dorința de a cumpăra produsul. În al treilea rând, expunerea trebuie să determine clientul să vrea ca produsul expus să îi aparțină. În cele din urmă, trebuie să declanșeze o acțiune, adică clientul trebuie să ia produsul și să-l cumpere.
Facebook Twitter Google Instagram Youtube
© Copyright 2020 FrameWorks
Web design by Royalty